???ویروس ساخت کجاست؟!?? نفت شد ۲۰$ چین بعد از امریکا بزرگترین مصرف کنده نفته ولی مثل اون تولید و صادر نمیکنه! سهام شرکتها همه جای دنیا نزولی شد غیر از چین که صعودی شده! بیماری غیر از چین همه جای دنیا داره شایع میشه،
۶۵۲ بازدیدشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
???ویروس ساخت کجاست؟!?? نفت شد ۲۰$ چین بعد از امریکا بزرگترین مصرف کنده نفته ولی مثل اون تولید و صادر نمیکنه! سهام شرکتها همه جای دنیا نزولی شد غیر از چین که صعودی شده! بیماری غیر از چین همه جای دنیا داره شایع میشه،


