درسته ادم پاره میشه هم همدم میخواد هم جنسی ولی واقعا پارگی ازدواج خیلی بیشتره اقتصادیش که همه میدونیم غیر اقتصادیم در همون حد مشکلات داره واقعا خریته
خدارو شکر فقط زن نگرفتیم
۶۷۷ بازدیددوشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۹ - 0۷:۱۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


