مهدی علی نژاد به تمجید فدراسیون والیبال پرداخته است.

مهدی علی‌نژاد در پایان مجمع عمومی فدراسیون والیبال گفت:

امروز مجمع عمومی فدراسیون والیبال امروز به صورت وبینار برگزار شد. باتوجه به شیوع ویروس کرونا این مجمع به صورت آنلاین برگزار شد.

وی ادامه داد:

طبق روال همیشه مجامع فدراسیون‌های ورزشی گزارش عملکرد، گزارش حسابرسی، خزانه‌داری و برنامه‌های سال 99 مورد بررسی قرار گرفت. برخی موارد خاص هم وجود داشت که به تصویب رسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد:

خوشبختانه فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون‌های موفق سال‌های اخیر بوده و در سال 98 قهرمانی تیم جوانان در مسابقات جهانی را کسب کرد و برای دومین بار سهمیه المپیک به دست آمد. تمام این موارد موجب شد تا والیبال یکی از چهار فدراسیون برتر کشور باشد که این موضوع هم حاصل تلاش مدیران این فدراسیون است.


همچنین بخوانید: