رابرتسون بعضی‌ها میگفتن آرنولد یک گروه میگفتن حکیمی یک گروه دیگه هم میگفتن دیویس که یهو یکی از طرفدارای پاریسن ژرمن اومد گفت برنات از همشون بهتره میخواستم بگم امشب اسم برگامو رو از برنات بیشتر شنیدیم