رابرتسون بعضیها میگفتن آرنولد یک گروه میگفتن حکیمی یک گروه دیگه هم میگفتن دیویس که یهو یکی از طرفدارای پاریسن ژرمن اومد گفت برنات از همشون بهتره میخواستم بگم امشب اسم برگامو رو از برنات بیشتر شنیدیم
چند وقت پیش بین بچهها بحث بود سر بهترین دفاع کناریهای هجومی حال حاضر بعضیها میگفتن
۲۴۵ بازدیدچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


