میسون مانت در جدیدترین مصاحبه خودش در مورد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، شاگردان فرانک لمپارد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در مجموع دو بازی 7-1 شکست خوردند. نماینده آلمان در ادامه راه هم با قدرت پیشروی کرد و در نهایت فاتح اروپا شد. مانت با اشاره به کیفیت قهرمان بوندسلیگا گفت:

کیفیت لیگ قهرمانان خاص است. این مسابقات حس و حال دیگری دارند. بایرن مونیخ؟ آن ها بازیکنان حیرت انگیزی در اختیار دارند. لواندوفسکی، کیمیش و تیاگو که اصلا نمی توانستم در خط میانی به او نزدیک شوم. آن ها توپ را خیلی سریع به گردش در می آوردند. وقتی برابر چنین بازیکنانی قرار بگیرید، از خودتان می پرسید: «چطور می توانیم جلوی این ها را بگیریم؟» آن بازی لحظه بزرگی بود و باعث شد چشم من به روی حقایق باز شود. آنجا بود که فهمیدم: «اینجا یک سطح بالاتر است؛ همان جایی که باید باشی.» من اراده زیادی برای تلاش کردن و رسیدن به آن سطح دارم. 

تجربه بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به بازیکنان چلسی بیشتر بود

مانت درباره تقابل با شاگردان هانسی فلیک ادامه داد:

بازیکنان بایرن مدت هاست که کنار هم بازی می کنند؛ آن ها شناخت خوبی از هم دارند و بازیکنانی در کلاس جهانی محسوب می شوند که صدها بازی در کارنامه خود دارند: از فینال جام جهانی ها و یوروها گرفته تا فینال های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا. آن ها با توجه به همه این تجربیات، نسبت به ما جوان ترها از یک مزیت برخوردار بودند. طبیعتا پذیرش شکست سخت است ولی در چنین بازی هایی چیزهای زیادی یاد می گیرید؛ خیلی بیشتر از زمانی که 3-0 برنده شوید. درس سختی بود ولی ما از آن تجربه چیزهای زیادی آموختیم و در آینده قوی تر بر می گردیم. 


همچنین بخوانید: