مدرك كارشناسي برام مهم نيست فقط ليسانس ميخوام تا بتونم تو آزمون كارشناسي ارشد ثبت نام كنم
امكانش هست توي دو سال ليسانس گرفت؟
۳۶۲ بازدیدشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - 0۹:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مدرك كارشناسي برام مهم نيست فقط ليسانس ميخوام تا بتونم تو آزمون كارشناسي ارشد ثبت نام كنم