?? رسمی: بارسا به دلیل مشکلات مالی می خواهد پویگ را بفروشد و علیرغم قول قبلی، قراردادش که یک سال مونده تمدید نمیشه ..براهمینم تو ترکیب نیست ... فروش راکیتیچ و فراری دادن اینده دارترین هافبکهای تیم (پویگ و ارتور) انقلاب بارسا بود. بارتموئو چرا نمی میری؟