کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی باشگاه اینتر در ژانویه گذشته از تاتنهام به این تیم پیوست و پس از شروعی بسیار خوبی که در این تیم داشت، به مرور جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستین اریکسن از شرایط خود در اینتر رضایت ندارد و می خواهد در بازی های این تیم حضور داشته باشد. او در این رابطه می گوید:

نمی خواهم در تمام فصل روی نیمکت بنشینم. امیدوارم باشگاه یا سرمربی قصد انجام چنین کاری را نداشته باشند. در فصل جاری بازی های زیادی را در پیش داریم و من انتظار دارم که بازی کنم. نیمکت نشینی اصلا چیز خوبی نیست و با افزایش تجربه، صبوری و تحمل افراد کاهش پیدا می کند.

اریکسن درباره عملکرد خود پس از دوران قرنطینه گفت:

انتظارات زیادی از من وجود دارد. مردم فکر می کردند که من در هر بازی تفاوت ها را رقم خواهم زد اما اینگونه نشد. به همین دلیل است که نگاه آن ها به من تغییر کرد. پس از دوران قرنطینه، فراز و نشیب هایی داشتم. پس از ورود به این باشگاه، شروع فوق العاده ای داشتم و اکنون شرایط جدیدی را تجربه می کنم.  

تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه دورتموند به اریکسن منتشر شده بود. از این هافبک دانمارکی در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد:

چیزی از مدیر برنامه های خود نشنیدم. علاقه جدی و مشخصی وجود نداشت. به گمانه زنی های رسانه ها عادت کرده ام اما نمی توانم بگویم که چه شایعاتی حقیقت دارند و چه شایعاتی حقیقت ندارند.   


همچنین بخوانید:

 کریستین اریکسن: بی گمان دوست داشتم در اینتر بیشتر بازی کنم اما تصمیمات با کونته است

اینتر فقط در صورت رسیدن پیشنهادی مهم کریستین اریکسن را به فروش می رساند / گاتزتا