?? با اینکه عاشق مسی هستم ولی از فصل جدید به دلیل بی انگیزگی نصف خودشمنبوده ... ربطی به مربی هم نداره چون با ستین خیلی بهتر بود ... اگر واقعا قراره تابستون بره بارسا باید تو ژانویه مسی رو بفروشه که درامدزایی کنه و بتونه چندتا بازیکن اضافه کنه
۲۱۷ بازدیدجمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
?? با اینکه عاشق مسی هستم ولی از فصل جدید به دلیل بی انگیزگی نصف خودشمنبوده ... ربطی به مربی هم نداره چون با ستین خیلی بهتر بود ... اگر واقعا قراره تابستون بره بارسا باید تو ژانویه مسی رو بفروشه که درامدزایی کنه و بتونه چندتا بازیکن اضافه کنه


