ورنر دیشب بعد از 1000 دقیقه برای چلسی گل زد . بعد ایطوری داشت میخندید که با آرنج زارت زدن تو صورتش =)))))
۲۴۵ بازدیدچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - 0۱:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ورنر دیشب بعد از 1000 دقیقه برای چلسی گل زد . بعد ایطوری داشت میخندید که با آرنج زارت زدن تو صورتش =)))))


