
مگه بازیکنان پرسپولیس واکسن نزدن!!!!پس چرا تست آقایی مثبت شده؟به بعضی دوستان دلقک استقلالی توصیه میشه قبل از مزخرف گفتن کمی فکر کنن و دهان شون بی مورد باز نکنن و هم چنین اون مربی
۲۴۳ بازدیدشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مگه بازیکنان پرسپولیس واکسن نزدن!!!!پس چرا تست آقایی مثبت شده؟به بعضی دوستان دلقک استقلالی توصیه میشه قبل از مزخرف گفتن کمی فکر کنن و دهان شون بی مورد باز نکنن و هم چنین اون مربی


