مگه بازیکنان پرسپولیس واکسن نزدن!!!!پس چرا تست آقایی مثبت شده؟به بعضی دوستان دلقک استقلالی توصیه میشه قبل از مزخرف گفتن کمی فکر کنن و دهان شون بی مورد باز نکنن و هم چنین اون مربی