پرسپولیسیا لطفا شهریار مغانلو رو آنفالو کنید،چرا وقتی به خاطر پول از تیممون رفت از فالو ما درآمد میلیاردی داشته باشه؟؟؟؟
۲۷۰ بازدیدچهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - 0۹:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پرسپولیسیا لطفا شهریار مغانلو رو آنفالو کنید،چرا وقتی به خاطر پول از تیممون رفت از فالو ما درآمد میلیاردی داشته باشه؟؟؟؟


