در فاصله ۴۸ ساعت مانده به پایان مهلت ارسال لیست آسیایی، هیچکدام از اعضای باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی برای تمدید قرارداد تماس نگرفته اند و جدایی او از این تیم قطعی شده است.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی از مدتی پیش برای تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی به باشگاه استقلال نامه زده و این موضوعی است که آن را در مصاحبه چند روز پیش خود هم بیان کرد.

در این بین قرار بود پرویز مظلومی با فرشید اسماعیلی برای تمدید قرارداد تماس بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

همچنین علی اصغر ملکیان در مصاحبه ای که امروز انجام داد با قاطعیت اعلام کرد فرشید اسماعیلی جایی در استقلال نداشته و جدایی این بازیکن از جمع آبی پوشان قطعی است.

با این شرایط نام فرشید اسماعیلی در لیست آسیایی استقلال حضور نداشته و این بازیکن آبی ها را در بازی با الهلال همراهی نخواهد کرد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.

فرهاد مجیدی اصرار داشت با توجه به جذب نشدن مهره های مدنظرش در خط هافبک، قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید شود اما هیات مدیره و مددی این خواسته را قبول نکردند چرا که باتوجه به سوابق اسماعیلی و درگیری های متوالی اش با مددی، جدایی او را مصوب کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

مخالفت آشکار رییس هیات مدیره استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی

فرصت 48 ساعته استقلال برای تکمیل لیست آسیایی