ابراهیم شکوری نیز مثل جعفر سمیعی از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش طرفداری، چند ساعت بعد از رسانه ای شدن خبر استعفای جعفر سمیعی از سوی وزیر ورزش در یک برنامه تلویزیونی، ابراهیم شکوری در گفتگویی که با یکی از رسانه ها داشت اعلام کرد در صورت جدایی سمیعی او نیز از پرسپولیس خواهد رفت.
اگرچه در آن مقطع خیلی ها این مصاحبه را یک تعارف تلقی کردند اما به نظر می رسد شکوری دیگر با باشگاه پرسپولیس همکاری نخواهد داشت و باشگاه باید به دنبال انتخاب یک معاون اجرایی دیگر باشد.
البته صدری هنوز انتخابی انجام نداده و تمام تلاشش را به کار گرفته تا با توجه به عملکرد خوب شکوری و از همه مهم تر قراردادهای شفاف و بدون مشکلی که در زمان حضور او در پرسپولیس منعقد شد، همچنان شکوری را راضی به بازگشت کند اما شکوری هنوز به این دعوت دوباره پاسخ مثبت نداده و به نظر می رسد خیال بازگشت به باشگاه را ندارد.
گفتنی است شکوری در تمام ماه های اخیر حقوق ثابت و حتی بیمه نداشته و به طور ساعتی و مشاوره ای حقوق دریافت می کرده است.
بیشتر بخوانید:
ابراهیم شکوری: سمیعی برود من هم می روم/ در پادگان آموزشی صفر یک ارتش مشغول خدمتم



