کسی میدونه قیمت دودی کردن 30 تا 40 درصدی شیشه 206 کلا با هزینه جنس و کارمزد چقدر در میاد؟

 

چون میگن تا 40 درصد مجازه

 

میگن کمتر از 30 تا میشه برای ماشین های امنیتی و سیاستمدارها و برای ما جریمه داره

:(

شنیدم برچسب‌های بی‌کیفیت بعد از چند وقت از شیشه جدا میشن ولی برچسب خوب تا حدود ۱۰ سال کار میکنه:)