کسی میدونه قیمت دودی کردن 30 تا 40 درصدی شیشه 206 کلا با هزینه جنس و کارمزد چقدر در میاد؟
چون میگن تا 40 درصد مجازه
میگن کمتر از 30 تا میشه برای ماشین های امنیتی و سیاستمدارها و برای ما جریمه داره
:(
شنیدم برچسبهای بیکیفیت بعد از چند وقت از شیشه جدا میشن ولی برچسب خوب تا حدود ۱۰ سال کار میکنه:)



