جای خالیش تو خونه سبز شده رفته

اونی که از همه بهتر واسه من بود

منو تنها با خودم گذاشت و رفته

دیگه رفته ، دیگه رفته ، دیگه رفته

اونی که اسمش تو قلب من نوشته

واسه هرچی خاطرست مثل فرشته

اونی که بهار عشق و با خودش داشت

مثل پاییز اومد و با برگا رفته

دیگه رفته ، دیگه رفته ، دیگه رفته

اونی که مثل فرشته واسه من عشق و نوشته

واسه یادای گذشته جای شیرینی گذاشته

اونی که مثل فرشته واسه من عشق و نوشته

واسه یادای گذشته جای شیرینی گذاشته

دیگه رفته ، دیگه رفته ، دیگه رفته …

دیگه دل رو به تو آسون شده قلبی که هراسون

نمیدم من ، نمی دم من نمیشم از عشقت افسون

نمیشم از عشقت افسون

دیگه چشمام و به خورشید و نگاهی به هر امید

نمی دم من ، نمیدم نمی شم صبحی که تابید

نمیشم صبحی که تابید

اونی که مثل فرشته واسه من عشق و نوشته

واسه یادای گذشته جای شیرینی گذاشته

دیگه رفته ، دیگه رفته ، دیگه رفته