طرفداری | قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر با بایرن مونیخ تا سال 2025 اعتبار دارد و با توجه به اخبار فعلی، به نظر نمی‌رسد شانسی برای تمدید دوباره آن وجود داشته باشد. بنابراین انتظار می‌رود فصل آینده آخرین سال حضور آن‌ها در مونیخ باشد. به گزارش بیلد؛ سران بایرن مونیخ انتظار دارند که توماس مولر و مانوئل نویر در پایان فصل آینده بازنشسته شوند. هر دوی این بازیکن‌ها با حقوق ناخالص 20 میلیون یورویی جزو پر درآمدترین بازیکنان بایرن مونیخ هستند و به همین خاطر بازنشستگی آن‌ها در این پنجره تابستانی تأثیری نداشته باشد اما تابستان سال آینده باعث ایجاد فضای خالی زیادی در میان دستمزدهای پرداختی باواریایی‌ها خواهد شد.