طرفداری | نساجی مقابل پرسپولیس در حالی که دقایقی را 9 نفره بازی کرد به پیروزی رسید تا دو طلسم را در یک شب بشکند.

شاگردان ساکت الهامی تا پیش از دیدار امشب در 12 بازی لیگ برتری مقابل پرسپولیس 9 باخت و 3 تساوی را تجربه کرده بودند و همچنین در این فصل عدد صفر پس از 10 هفته جلوی اسم نساجی در جدول رقابت‌های لیگ برتر دیده می‌شد که امشب با این پیروزی، هر دو طلسم شکست و نساجی حالا با انگیزه بیشتری ادامه فصل را دنبال خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها نیز امشب اولین شکست خانگی خود را تجربه کردند و انتقادات حالا نسبت به گاریدو، بیشتر از قبل بیشتر خواهد شد که چگونه نتوانست از پس تیمی که در حسرت برد بود، بر بیاید و صدر جدول را به تراکتور واگذار کند.