طرفداری | تیوی بیفوما بعد از عملکرد خوب نیم فصل اولش تبدیل به بمب نقل و انتقالات شد اما به دلیل رضایتنامه سنگین تعیین شده از سوی استقلال خوزستان نتوانست از این تیم جدا شود.

با رسیدن به روز پایانی نقل و انتقالات حالا بیفوما با انتشار یک استوری خبر از فسخ قرارداد به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش داد تا بهترین فرصت را برای تیم های خواهانش فراهم کند.

استوری بیفوما
استوری خداحافظی بیفوما با هواداران استقلال خوزستان