طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران برای شرکت در رقابتهای جام ملتهای آسیا به میزبانی استرالیا، راهی این کشور شده بود و پس از سه شکست برابر نماینده میزبان، کره جنوبی و فیلیپین، بدون حتی یک گل زده از دور مسابقات کنار رفت. حالا یک رسانه داخلی مدعی شده که ممکن است ۵ بازیکن از این تیم، به کشور استرالیا پناهنده شده باشند.
به روایت فارس، ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان که برای جام ملتها در استرالیا هستند، مخفیانه به همراه پلیس این کشور هتل محل اقامت تیم را ترک کردند.
فریده شجاعی، نایبرئیس زنان فدراسیون در این خصوص گفته است:
همه ما در لابی بودیم و فکر میکنم این افراد از در پشتی هتل با پلیس خارج شدهاند. ما با سفارت، فدراسیون فوتبال، وزارت امور خارجه و هر جایی که ممکن باشد ارتباط گرفتهایم تا ببینیم چه میشود. حتی با خانوادههای این ۵ بازیکن هم صحبت کردهایم.در روزهای اخیر و پس از حضور تیم ملی در استرالیا، رسانههای ضدایرانی نظیر اینترنشنال اقدام به جوسازی و حاشیهسازی برای اعضای تیم ملی کردند. این مسئله پس از نخواندن سرود از سوی بازیکنان در دیدار اول شدت گرفت. گرچه بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای دوم و سوم سرود خواندند و احترام نظامی گذاشتند.این جوسازی تا حدی ادامه یافت که علیرضا فغانی، داور ایرانی که در استرالیا سوت میزند در استوری اینستاگرامی عنوان کرد بازیکنان قصد بازگشت به ایران را دارند.با اینحال دیشب و پس از پایان بازی سوم تیم ملی، گروهی از ضدانقلاب و طرفداران پهلوی اتوبوس تیم ملی را دوره کردند.
فارس در ادامه مدعی شده است که زهرا سربالی، مونا حمودی، زهرا قنبری، فاطمه پسندیده و عاطفه رمضانیزاده تصمیم به خروج از اردو و عدم بازگشت به ایران را گرفتهاند.



