طرفداری- فدراسیون فوتبال برای دومین بار درخواستی کتبی را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا رونوشتی از رأی نهایی پرونده مانوئل ژوزه را که مسئولان این باشگاه مدعی شده‌اند صادر شده، به فدراسیون فوتبال بدهند.

به نقل از تسنیم، این در حالی است که پس از گذشت یک هفته از این درخواست، پرسپولیسی‌ها پاسخی در خصوص این نامه نداده‌اند و مانند بار اول، بازهم درخواست فدراسیون فوتبال را بی‌پاسخ گذاشتند.

این اتفاق در حالی رقم خورده که محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال علاوه بر نامه‌نگاری، یک بار هم به صورت شخصی با علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت‌وگو کرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حتی درخواست شفاهی دبیرکل فدراسیون را هم بی‌پاسخ گذاشته است.

عدم پاسخگویی پرسپولیسی‌ها به فدراسیون فوتبال ابهامی را ایجاد کرده است. یکی از ابهامات این است که رأیی صادر نشده و ادعای پرسپولیسی‌ها صحبت ندارد. از سویی هم گفته می‌شود رأی صادر شده به گونه‌ای است که مسئولان باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای ندارند خارج از باشگاه کسی از این رأی خبردار شود.