طرفداری-رامین رضاییان پس از حضوری ناموفق در اوستنده از این تیم جدا شد.
باشگاه اوستنده بلژیک به طور رسمی اعلام کرد که رامین رضاییان قراردادش را با توافق 2 طرفه فسخ کرده است. رضاییان در این تیم عملکرد خوبی نداشت و بیشتر نیمکت نشین بود.
حالا پس از حضوری ناموفق در بلژیک، شاید رضاییان دوباره به لیگ ایران بازگردد. شایعاتی در خصوص علاقه تراکتورسازی به رضاییان شنیده می شود.



