تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طرفداری است. شما می توانید از سایت طرفداری در صورت پذیرش قوانین و مقررات استفاده نمایید.
یعنی به خاطر حسینی و حرف چندتا بچه تو فضای مجازی که تحت تاثیر مزخرفات کانال های دوزاری و خطی قرار میگیرن باید مهدی رحمتی که اون همه واسمون زحمت کشید رو ازدست بدیم ؟ کسی که اخرین بار یه تنه استقلال رو قهرمان لیگ کرد با فوق واکنشاش ..باورم نمیشه :((
یعنی به خاطر حسینی و حرف چندتا بچه تو فضای مجازی که تحت تاثیر مزخرفات کانال های دوزاری و خطی قرار میگیرن باید مهدی رحمتی که اون همه واسمون زحمت کشید رو ازدست بدیم ؟ کسی که اخرین بار یه تنه استقلال رو قهرمان لیگ کرد با فوق واکنشاش ..باورم نمیشه :((