سعید مظفری زاده، کارشناس داوری در خصوص این صحنه اعتقاد دارد که داور میتوانست تنها با کارت زرد بازیکن شاهین را جریمه کند: بازیکن شاهین تکل خطرناکی داشت اما با توجه به اینکه پای این بازیکن به حریف برخوردی نداشت تنها یک اخطار برای این صحنه کافی بود.
۱۹۲ بازدیدپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سعید مظفری زاده، کارشناس داوری در خصوص این صحنه اعتقاد دارد که داور میتوانست تنها با کارت زرد بازیکن شاهین را جریمه کند: بازیکن شاهین تکل خطرناکی داشت اما با توجه به اینکه پای این بازیکن به حریف برخوردی نداشت تنها یک اخطار برای این صحنه کافی بود.


