طرفداری - پابلو سارابیا، مهاجم پاری سن ژرمن به تمجید از نیمار و کیلیان ام باپه پرداخت.

به گزارش مارکا، سارابیای 27 ساله که پس از گذراندن فصلی درخشان در سویا، تابستان امسال راهی پاری سن ژرمن شد، توانسته در 21 بازی برای این تیم، آمار 4 گل زده و 5 پاس گل را به ثبت برساند. او درباره وضعیت این تیم می‌گوید:

پاری سن ژرمن احتمالا بهترین خط حمله اروپا را در اختیار دارد. همه بازیکنان هجومی ما باکیفیت هستند. داشتن این تعداد مهره قابل اعتماد، دست مربی را برای به کارگیری تاکتیک‌های متفاوت باز می‌گذارد و تیم را غیرقابل پیش بینی می‌کند. تلاش خواهیم کرد سال 2020، سال پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا باشد. نمی‌توانیم نسبت به موفقیت خود، زیادی مطمئن باشیم. فعلا تنها فینالی که پیش رو داریم، دورتموند است.

آینده نیمار و ام باپه در پاری سن ژرمن و احتمال انتقال آنها به بارسلونا و رئال مادرید؟ فعلا که هر دو اینجا هستند و باید روی این مسئله تمرکز کرد. دوست ندارم به اتفاقاتی که ممکن است در سال‌های بعدی رخ بدهد، فکر کنم. نیمار را در وضعیت خوبی می‌بینم. او توجهات را به خود جلب می‌کند و در رختکن تیم نیز وزنه سنگینی محسوب می‌شود. هر زمان او خوشحال باشد، چیزهای زیادی در زمین به ما نشان می‌دهد. بازی در کنار ام باپه آسان است. سرعت او تحسین برانگیز است. هر روز مرا غافلگیر می‌کند آن هم در حالی که از قبل از او شناخت داشتم. می‌دانم که می‌توانم پاس در عمق به او بدهم چون قطعا به توپ خواهد رسید!