یعنی عملا سهمیه کوپا میتونه مهم باشه و سهمیه اسپانیا برای اروپا 8تیمه بشه!
و اینکه واقعا عجیب و واقعا مزخرفه که از تیم های برتر هیچکدومشون نیستن
شاید واقعا نباید تک بازی میشد
یعنی عملا سهمیه کوپا میتونه مهم باشه و سهمیه اسپانیا برای اروپا 8تیمه بشه!
و اینکه واقعا عجیب و واقعا مزخرفه که از تیم های برتر هیچکدومشون نیستن
شاید واقعا نباید تک بازی میشد