یعنی عملا سهمیه کوپا میتونه مهم باشه و سهمیه اسپانیا برای اروپا 8تیمه بشه!

و اینکه واقعا عجیب و واقعا مزخرفه که از تیم های برتر هیچکدومشون نیستن

شاید واقعا نباید تک بازی میشد