طرفداری - قهرمان حال حاضر مسابقات فرمول یک، لوییس همیلتون، درباره کنار آمدن با دوران تعطیلی مسابقات و همچنین حفظ انگیزه خود صحبت کرده است.
با توجه به آنکه ویروس کرونا باعث لغو شدن یا تعویق بسیاری از مسابقات فصل 2020 فرمول یک شده، رانندگان نیز در این مدت به هر طریقی خود را سرگرم کرده اند. با این وجود، رانندگان فرمول یک برای حفظ آمادگی خود باید تمرینات سنگینی را در دوران قرنطینه انجام بدهند. به گزارش اسنشلی اسپرتس، لوییس همیلتون در رابطه با نحوه حفظ انگیزه خود در دوران قرنطینه گفته است:
از نظر ذهنی، در نهایت باید درباره خودتان احساس خوبی داشته باشید. باید برای آنکه عاشق خودتان باشید راهی پیدا کنید و به خودتان سخت نگیرید. من برای خود زمان زیادی صرف کرده ام تا مطمئن شوم از خودم راضی هستم، تا کارهایی را که در آنها خوب هستم بفهمم و همچنین متوجه شوم که چه زمانی شکست می خورم یا کارها را خیلی خوب انجام نمی دهم. روزهایی دارم که در آنها از خواب بیدار می شوم و احساس سستی می کنم و برای تمرین کردن انگیزه ندارم، با خودم می گویم خدایا! به کجا می روم؟ آیا باید مسابقه دادن را ادامه بدهم؟ تمام این موارد مختلف به ذهنم می رسد. یک ساعت بعد آنها را فراموش می کنم و احساس می کنم عاشق کارم هستم. چه دلیلی دارد به ادامه ندادن فکر کنم.
لوییس همیلتون که حالا با 6 قهرمانی جهان تنها یک گام دیگر با رکورد 7 قهرمانی مایکل شوماخر فاصله دارد، در رابطه با دوران قرنطینه گفت:
تنها باید ذهن خودتان را مشغول نگه دارید. من سعی کرده ام تا حد امکان کتاب بخوانم و به مدیتیشن علاقه مند شده ام. من یک آدم بی قرارم و مدیتیشن برایم بسیار سخت است. اینکه یک جا بنشینم، به یک سمت بچرخم و ناگهان یک حشره روی دستم بنشیند، واقعا سخت است. اما هرکاری را هرچه بیشتر انجام بدهید در آن بهتر خواهید شد.



