فقط تبریک و تبریک و تبریک
نمیدونم چی بگم
فقط: فارغ از هر نتیجه ای و در هر حال :
?❤زنده باد این عاشقانه ❤?
سرود رسمی باشگاه هم تقدیم به دوستان توپچی ❤

فقط تبریک و تبریک و تبریک
نمیدونم چی بگم
فقط: فارغ از هر نتیجه ای و در هر حال :
?❤زنده باد این عاشقانه ❤?
سرود رسمی باشگاه هم تقدیم به دوستان توپچی ❤