فقط تبریک و تبریک و تبریک 

نمیدونم چی بگم 

فقط: فارغ از هر نتیجه ای و در هر حال : 

?❤زنده باد این عاشقانه ❤?

سرود رسمی باشگاه هم تقدیم به دوستان توپچی ❤