الان تیم وضعیت جالبی نداره و از اون فرمی که داشت به خاطر مصدومیت ها و کرونایی ها دور شده یک مقدار.ولی باید همه مون پشت تیم باشیم و از توخل هم حمایت کنیم پشت توخل رو نباید خالی کرد.گواردیولا و کلوپ هم اوایل اومدن شون به سیتی و لیورپول کار آنچنانی نتونستن انجام بدن همین کلوپ یادمه اوایل مربیگریش بود تو لیورپول از سویا تو فینال لیگ اروپا باخت اون موقع اونای امری مربی سویا بود.مدیران لیور هم سریع به فکر جایگزین نیفتادند و صبور بودن حالا هم دارن ثمره صبوری شون می بینن و سودش رو می برن یک تیم یک دست و یک دل و هماهنگ با یک مربی کاربلد. توخل هم این قدر ارزش داره  و مربی خوبی  هست که باشگاه پاش وایسته و صبور باشه تو این چند سال تا تیم دو سه مساوی یا باخت میده سریع خبرگزاری ها زوم میکنن روی باشگاه به نظرم مدیریت باشگاه باید یک مقدار تغییر رویه بده و به مربی حاضر که توخل باشه بیشتر مهلت بده و سریع به فکر جایگزین نباشه.هنوز یک فصل نشده که توخل اومده چلسی زمان نیاز داره تا چم و خم تیم دستش بیاد کامل‌.نداشتن ثبات تو کادر فنی .برای چلسی  کمضرر نداشته به اون هایی هم که چرت و پرت میگن مزه می ریزن میگن توخل بادش خوابید محل ندین تیم از این شرایط خارج بشه و بیاد روی فرم سابق  اون ها کلا غیب شون میزنه