ایزد سیف الله پور به تاریخ برگزاری سوپرجام که پیش از نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم برگزار می شود، اعتراض و از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد.
به گزارش طرفداری، مسابقه سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال، قهرمان لیگ و نساجی مازندران، قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد. همین موضوع باعث اعتراض ایزد سف الله پور مدیرعامل نساجی چی ها شد.
استوری سف الله پور را مشاهده می کنید:




