یکی از کانال ها گفته که اورونوف تو پنجره زمستانی اختمالا به رم بره و مذاکرات خواهد شد
نکته ای که وجود داره اینه که فوروارد تیم رم هم ازبکستانی است و بازکین بسیار خوبی است احتمالا با دنبال کردن این بازکین به اورونوف رسیدن
پرسپولیس و درویش فقط دو راه دارن یا این بازیکن در پنجره زمستانی میفروشن یا اخر فصل ازاد جدا میشه
پرسپولیس هیچ چاره ای نداره اگر نفروشش ازاد میره و بخواد بفروشش مجبوره با پیشنهادی که اورونوف بخواد راه بیاد


