طرفداری | باشگاه پرسپولیس رسماً فعالیت خود در رشته فوتبال زنان را آغاز کرد.

به گزارش رسانه رسمی پرسپولیس، تیم فوتبال زنان پرسپولیس پس از چهل و اندی سال و برای نخستین بار پس از انقلاب، فعالیت خود را از سر گرفت. باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته در رشته فوتسال زنان فعالیت داشت ولی اکنون شروع فعالیت تیم فوتبال زنان اعلام می‌شود. در این ارتباط توافق‌های نهایی و عقد قرارداد انتقال امتیاز، امروز (یک‌شنبه) انجام شد. تیم فوتبال زنان پرسپولیس کار خود را از دست یک شروع خواهد کرد و این رقابت‌ها از اواخر آبان، آغاز خواهد شد.