طرفداری- پس از مصدومیت شدید آندره گومز، باشگاه اورتون حالا تایید کرده است که شرایط بازیکن خوب است و به زودی برای ریکاوری به تمرینات اورتون باز خواهد گشت.
به گزارش اسکای اسپرتس، باشگاه اورتون میگوید جراحی روی پای آندره گومز بسیار عالی پیش رفته است و انتظار میرود هافبک پرتغالی به زودی وارد مرحله ریکاوری شود. ریکاوریای که مرحله اول آن در بیمارستان و سپس در کمپ تمرینی اورتون انجام خواهد شد. در بیانیه باشگاه اورتون، آمده است:
باشگاه فوتبال اورتون تایید میکند که عمل جراحی روی مچ پای راست آندره گومز به خوبی انجام شده است. از طرف آندره و تمام اعضای باشگاه، از تمام افرادی که اورتون و خانواده آندره را در لحظات سخت همراهی کردند تشکر میکنیم.
انتظار میرود در صورت عدم بروز مشکل، گومز شش ماه از میادین دور باشد. او روز گذشته در جریان تساوی 1-1 اورتون برابر تاتنهام در ورزشگاه گودیسون پارک روی خطاهای پیاپی سرژ اوریه و سون هیونگ مین به شدت مصدوم شد. در همین رابطه، شیمس کولمن، کاپیتان اورتون گفته است که پس از پایان بازی، سون برای باخبر شدن از وضعیت آندره گومز به رختکن اورتون رفته است.



