رسما عذر خواهی میکنم از طرفدارای همه تیمها بخاطر توهینهای چندتا بچه که دو سال هست طرفدار لیورپول شدن.
از هوادارای بقیه تیمها هم خواهش میکنم همه رو به یه چشم نبینن . همونطور که ما هم بعضی از هوادارای نخاله بقیه تیمارو حسابشونو از بقیه جدا میدونیم .
رسما عذر خواهی میکنم از طرفدارای همه تیمها بخاطر توهینهای چندتا بچه که دو سال هست طرفدار لیورپول شدن.
از هوادارای بقیه تیمها هم خواهش میکنم همه رو به یه چشم نبینن . همونطور که ما هم بعضی از هوادارای نخاله بقیه تیمارو حسابشونو از بقیه جدا میدونیم .