اینکه میلان به خاطر کثافتکاریهای برلوسکونی یا کالچوپولی ایتالیا و بی عرضگی مدیرانشون به این روز افتاده تقصیر یوفاست؟

این تیما و امثالهم دیدن به خاطر بی عرضگی خودشون نمیتونن به جایی برسن برای همین تصمیم گرفتن صرفا به خاطر پرطرفدار بودنشون میانبر بزنن و با تاسیس سوپرلیگ حق 99.9 دهم درصد تیمهای دنیا رو زیر پا له کنن تا خودشونو بکشن بالا