۲ سال پیش که زیزو برگشت بازیکن هایی مثل واران مارسلو ایسکو داشتن از تیم میرفتن ولی زیدان نگهشون داشت به بهانه ی احیا کردن و بعد فروختن جوونای تیم
حالا هم با اومدن آنجلوتی امیدوارم امثال ایسکو مارسلو واران تو تیم موندگار نشن و تیم تغییر نسل بده هرچند با آنجلوتی بعیده


