مارکو رویس ستاره آلمان و دورتموند تصمیم گرفته به باشگاه لس آنجلس گلکسی برود و دورتموند را ترک کنند

رویس ۱۲ سال در دورتموند بود و به همین خاطر هوادران فوتبال لقب وفادار را بهش دادند به آمریکا رفت چون در فصل آخر حضورش در دورتموند نیمکت نشین بود و بازی زیاد بهش نمی‌رسید 

بسیاری از هواداران فوتبال به خاطر مارکو طرفدار دورتموند شدند