البته قهرمان نیم فصل فک نمیکردیم بشه ولی منو رفیقام میگفتیم اگه بتونیم اختلاف امتیازمون با صدر کمتر از ۵ امتیاز باشه قهرمان بشیم خدایی دست یحیی و تک تک بازیکنا درد نکهه و همه ی کادرمون 

عالی بودن

تبریک ب همه پرسپولیسی ها

البته گول قهرمانی نیم فصل رو نباید بخوریم این تیم ی دفاع وسط ی هافبک بازیساز ی مهاجم ششدانگ میخواد

ب امید پنج گانه امسال