البته قهرمان نیم فصل فک نمیکردیم بشه ولی منو رفیقام میگفتیم اگه بتونیم اختلاف امتیازمون با صدر کمتر از ۵ امتیاز باشه قهرمان بشیم خدایی دست یحیی و تک تک بازیکنا درد نکهه و همه ی کادرمون
عالی بودن
تبریک ب همه پرسپولیسی ها
البته گول قهرمانی نیم فصل رو نباید بخوریم این تیم ی دفاع وسط ی هافبک بازیساز ی مهاجم ششدانگ میخواد
ب امید پنج گانه امسال


