من که میدونم نکونام این فصل ته تهش هنر کنه دوم بشه و تو جام حذفی هم تا یک چهارم بالا بیاد. فقط حالا که نمیتونه بهونه بازیکن نداشتن رو بیاره میخواد چه کولی بازی دربیاره؟ :)
۱۱۲ بازدیدجمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 0۲:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من که میدونم نکونام این فصل ته تهش هنر کنه دوم بشه و تو جام حذفی هم تا یک چهارم بالا بیاد. فقط حالا که نمیتونه بهونه بازیکن نداشتن رو بیاره میخواد چه کولی بازی دربیاره؟ :)

